Inspiring Illustrator: Keri Smith




Onlangs kwam ik terecht op de site van Keri Smith waar ik natuurlijk meteen klikte onder het kopje 'Artist's Survivalkit '. Dit kan ik toch echt doorsturen aan vrienden en bekenden die 'op slot' zitten met hun werk.
Dan is natuurlijk wel te hopen dat ze een gezonde dosis humor hebben anders...

Je kunt Keri volgen op haar weblog http://www.kerismith.com/blog/index.html  en bij deze voeg meteen een label toe aan mijn blog wat zij heeft ontworpen.
                

 Het lijkt me heel leuk om op zo'n manier een blog te maken met tekeningetjes en handgeschreven teksten...poeh ik heb wel 1000 ideeen. Zal ik dan toch maar zorgen dat ik meer achter de computer ga zitten ipv 'making things"?!

0 reacties:

Post a Comment

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)